NAK KURUS..

tapi...

MALAS DIET KETAT..?
MALAS BERSENAM..?

 



BERITA BAIK...
Anda berada di tempat yang betul untuk membantu anda mencapai impian anda itu.

Jadi, teruskan membaca sehingga ayat terakhir.

Siapa tahu, inilah detik permulaan untuk anda menikmati gaya kehidupan yang jauh lebih baik... kurus dengan cara yang lebih  mudah... tanpa diet ketat dan bersenam.

 

 

"Bila korang tengok gambar nie... mesti korang pun terasa nak rasai pengalaman yang mengujakan macam nie juga kan..?"

 

Siyes... cuba korang tengok gambar nie..
nmpak perbezaan Kak Sara yang dulu dan sekarang..?

Sebelum nie nampak GEMUK, tapi sekarang nampak lain sangat kan...
lebih slim dan bergaya. Kalau korang nak tahu, Kak Sara sendiri pun macam tak percaya dengan kesan perubahan ketara yang mengujakan nie taw... jauh benor beza saiznya tu!

 


"Anda masih tercari-cari produk yang dapat bantu untuk kurus, turunkan berat badan dan secara tidak langsung membuatkan potongan badan kelihatan lebih menarik?... Paling tidak pun biarlah bersesuaian dengan berat badan ideal anda (BMI)?"

Apa itu BMI?
BMI (Body Mass Index) atau Indeks Jisim Tubuh adalah ukuran untuk menilai berat badan anda berbanding dengan ketinggian.
 
Bagaimana untuk mengira BMI?
Dapatkan BMI anda sekarang.  Masukkan info yang diperlukan di bawah dan klik Calculate your BMI. 
Lihat RESULT.
Powered by YAZIO
KEGUNAAN BMI
 
 
 
BMI adalah salah satu indikator kadar relatif lemak tubuh seseorang yang sudah dewasa dengan usia 20 tahun ke atas. BMI digunakan untuk menentukan status berat badan seseorang apakah seseorang memiliki badan yang terlalu kurus, ideal, atau terlalu gemuk. BMI membantu menilai status berat badan seseorang terhadap risiko masalah kesihatan akibat kekurangan atau kelebihan berat badan.
 
 
 
 
 
Tahukah anda bahawa berlebihan berat badan boleh meningkatkan risiko masalah kesihatan?
 
 
 
 
 
Kajian menunjukkan bahawa berat badan yang berlebihan adalah masalah kesihatan yang serius bagi kebanyakan orang. Ia meningkatkan risiko kepada beberapa penyakit yang serius seperti:
 
 
 
1. penyakit jantung
 
 
 
2. angin ahmar (stroke)
 
 
 
3. diabetes
 
 
 
4. kanser
 
 
 
5. darah tinggi
 
 
 
6. arthritis (sakit sendi)
 
 
 
7. vena varikos (urat berpintal) dan
 
 
 
8. kematian pra-matang
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kami yakin dan pasti anda semua tidak mahu ini terjadi pada anda... betul?

Apakah berat badan unggul?
 
 
 
1. Anda mempunyai berat badan unggul sekiranya BMI anda adalah di antara 18.5 hingga 24.9/km².
 
 
 
2. Kajian menunjukkan bahawa jangka hayat seseorang yang mempunyai BMI unggul adalah lebih tinggi daripada seseorang yang mempunyai BMI yang lebih rendah atau tinggi.
 
 
 
 
 
Bagaimanakah saya mengekalkan berat badan yang unggul?
 
 
 
1. Imbangkan pengambilan makanan anda dengan aktiviti fizikal.
 
 
 
2. Tentukan keperluan tenaga anda.
 
 
 
3. Lakukan lebih banyak aktiviti fizikal. Jika anda sememangnya seorang yang sangat aktif, cuba teruskan kadar aktiviti yang sama, bersesuaian dengan umur anda.
 
 
 
 
 
Bilakah seseorang itu dianggap sebagai mempunyai berlebihan berat badan?
 
 
 
Berat anda adalah berlebihan jika BMI anda adalah 25 hingga kurang dari 30 kg/m². Jika BMI anda adalah 30 atau lebih, anda adalah obes.
 
 
 
 
 
Bagaimana seseorang itu boleh menurunkan berat badan mereka?
 
 
 
1. Tetapkan sasaran yang realistik untuk menurunkan setengah kilogram berat badan dalam seminggu.
 
 
 
2. Pastikan keperluan tenaga anda.
 
 
 
3. Timbang berat badan anda sekali seminggu, sebaik- baiknya sebelum makan.
 
 
 
4. Makan makanan yang sihat secara sederhana berdasarkan Piramid Makanan Malaysia.
 
 
 
5. Jangan sekali-kali menyekat diri untuk tidak makan atau mengehadkan kalori jika anda sangat lapar. Jika anda berbuat demikian, anda selalunya akan makan mengikut nafsu selepas itu.
 
 
 
6. Buat beberapa modifikasi dalam diet anda.
 
 
 
7. Kurangkan atau elakkan makanan yang tinggi kandungan gula dan lemak seperti mentega,krim, daging yang berlemak, sos salad, kek dan pastri.
 
 
 
8. Elakkan makan atau minum semasa menonton televisyen atau membaca. Lakukan senaman sederhana seperti berjalan laju, berbasikal dan berenang sekurang-kurangnya 60 minit, lima hingga enam hari seminggu.
 
 
 
9. Jumpa doktor untuk mengenal pasti dan membetulkan masalah perubatan, biologikal atau fisiologikal yang berkaitan yang boleh menyumbang kepada berat badan yang berlebihan.
 
 
 
10. Jumpa pakar pemakanan untuk mendapatkan maklumat tentang pengurusan berat badan anda.
 
 
 
11. Dapatkan sistem sokongan. Rakan-rakan adalah kumpulan sokongan yang bagus.
 
 
 
12. NAK lebih mudah untuk bantu anda..? Amalkan suplemen yang disamping memberikan lebih nutrisi dan bantu kuatkan sistem imun, ia dapat membantu menaikkan metabolisma untuk pembakaran lemak lama, menghalang pembentukan lemak baharu, berikan sara kenyang lebih lama dan mengawal selera makan.
 
 
 
 
 

"Berita baik buat anda yang mahukan Perubahan... Kurangkan Berat Badan atau Kuruskan Badan dan menjadikan anda tampil lebih YAKIN dengan Potongan Badan yang lebih Menarik Secara Sihat, Mudah, Selamat dan Berkesan!!" 

 
 
 
 
 

OK KER NIE.. TAK BAHAYA??.. Eh tidak sama sekali! Ya kami faham... tapi usah risau sebab kami juga adalah pengguna seperti anda. Ia bukan produk atau apa sahaja yang dikatakan sebagai ubat dengan bahan terlarang yang boleh memudaratkan kesihatan.

Begini… Ia hanya jus minuman yang diadun dengan gabungan formulasi eksklusif seperti Raspberry, Green Coffee Bean, African Bush Mango, Garcinia Cambogia, White Kidney Bean, Guarana, Vitamin C, L-Carnitine, Tomato, Sakura, Stevia, Apple Stemcell Dan Argan Stemcell. Bayangkan, bahan-bahan yang sememangnya padat dengan nutrien dan mineral, kaya dengan serat serta ciri anti oksidan ini dapat anda perolehi manfaatnya dengan lebih mudah.

Kesemua 13 bahan ini akan saling ‘BEKERJASAMA’ dengan harmoni dan memberikan kesan yang terbaik dalam tubuh dengan pengambilan secara konsisten setiap pagi sebelum bersarapan dan malam sebelum makan malam.

 
 
 

Antara kelebihan manfaat bahan-bahan yang digunakan ini adalah membantu meningkatkan kadar atau proses metabolisme. Kadar metabolisme antara lain akan menurun seiring dengan faktor peningkatan usia. Jadi apabila kadar metabolisme tubuh dapat ditingkatkan, ia secara terus membantu peningkatan proses pembakaran lemak dengan lebih efektif. Proses penting dalam usaha penurunan berat badan dengan lebih mudah dan cepat.

 
 
 
 
 
METABOLISME tu apa pulak ya?
 
 
 
Selalu dengar tapi apa ya...
 
 
 

Baik, metabolisme berasal dari perkataan Greek yang bermaksud perubahan atau transformasi. Dari segi fungsi tubuh dan pemakanan, metabolisme adalah jumlah tenaga atau kalori yang dibakar oleh tubuh untuk mengekalkan fungsi-fungsi tubuh yang asas. Tubuh anda sebenarnya membakar kalori dengan berterusan pada setiap ketika, bukan sahaja apabila anda bersenam, malah semasa anda tidur, menonton tv mahupun membeli belah. Sebagaimana sebuah kenderaan memerlukan minyak untuk menjana kuasa, metabolisme anda merupakan pengawal atau pengurus ‘minyak’ untuk tubuh anda.
 
 
 
Metabolisme bagi setiap individu berbeza. Ia bergantung kepada komposisi tubuh individu tersebut iaitu berdasarkan jumlah otot dan jumlah lemak di dalam tubuh. Tisu otot membakar atau menggunakan lebih banyak kalori untuk mengekalkan fungsinya berbanding dengan lemak. Maka, mereka yang mempunyai banyak tisu otot akan mempunyai kadar metabolisme yang lebih tinggi berbanding dengan mereka yang mempunyai lebih banyak lemak.
 
 
 
 
 
Persoalannya, bolehkah kadar metabolisme tersebut berubah?
Sudah tentu. Sekiranya anda sedang cuba menurunkan berat badan mahupun hanya untuk mengekalkan tahap kecergasan anda, meningkatkan metabolisme anda boleh membantu anda mencapai sasaran tersebut dengan lebih cepat.
 
 
 
Perkara Semulajadi Yang Mempengaruhi Metabolisme
 
 
 
1. Komposisi Badan
Walaupun dua individu mempunyai berat badan yang sama, individu yang mempunyai berat otot berlebihan akan mempunyai metabolisma yang lebih tinggi kerana otot membakar lebih kalori berbanding lemak.

2. Genetik
Setiap orang mempunyai struktur tulang dan bentuk badan yang berbeza (mesomorph, ectomorph, endomorph). Orang yang tinggi langsing (seperti pemain basketball) biasanya mempunyai metabolisme melebihi orang seperti Wayne Rooney atau yang berbadan “stocky”.

3. Umur
Metabolisma akan menurun dengan umur. Dengan itu, keperluan kalori seseorang akan turun over time. Ini kenyataan hidup. Ini sebab utama kerana ramai akan menambahkan berat badan walaupun mengambil makanan yang sama (sewaktu muda).
 
 
 

Nah, di sinilah antara kelebihan formulasi SLIIMZGLOW, berkesan dalam membantu menaikkan kadar metabolisme untuk membantu mencapai impian anda... berat badan yang ideal dan natijahnya anda dapat menikmati gaya kehidupan yang lebih sihat dan berkualiti

 
 
 
 
 

--------------------------------
LIHAT.. MEREKA SUDAH BERJAYA!!!
---------------------------------

 
 
 

Alhamdulillah... setelah 2 bulan guna, berat saya turun 10kg. Yg bestnya, kulit saya makin putih melepak... jeragat dan kusam dah cabut lari :) - Pn Sara
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk SLIIMZGlow yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

 
 
 

Berat turun hampir 7kg... kulit lebih cerah dan bertenaga - Pn Ida
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk SLIIMZGlow yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

 
 
 

Berat turun 6kg... Yg bestnya, kulit semakin cerah dan lembab! - Pn Iza
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

 
 

--------------------------------

 

Anda Mempunyai MASALAH Macam Nie..?

 

---------------------------------

 
 
 

 Sedang mencari ubat atau produk KURUSKAN BADAN yang selamat dan berkesan?
 Dah GIBAP cuba macam-macam ubat atau produk kurus badan?
 Dah cuba MACAM-MACAM ubat atau produk kurus badan tapi tak turun berat jugak?
 Dah habis BERIBU RINGGIT tapi badan tak kurus-kurus jugak?
 Dah DIET MACAM NAK GILA tapi lambat sangat nak kurus?
 LEMAK kat peha, pinggul dengan perut semakin naik?
 BMI dah masuk kategori OBESITI?
 Rasa rendah diri sebab GEMUK?
 Pergerakan TERBATAS sebab gemuk?
 Kaki dan tumit dah mula rasa SAKIT?
 Pakaian dah mula TAK muat?
 Suami dah mula JAUHKAN diri sebab gemuk?
 Doktor dah NASIHATKAN suruh turunkan berat badan?

 
 

"BERITA BAIK..! Bayangkan.. semua masalah anda yang disebutkan di atas tadi bakal berakhir hari ini."

 
 
..untuk bantu selesaikan masalah
 
 
 
 
 
 

So, bagaimana... masih ada soalan yang bermain di minda anda? Nak tahu bagaimana kesannya?
Saya kongsikan dengan anda di sini...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

 
 
 
 
 
Mereka Sudah..! Sekarang Giliran Anda Pula Untuk Kurus Macam Mereka, Nak Kan..?
 
 
 
Mereka sudahpun merasai sendiri 9 kesan perubahan yang ketara...
 
 
 
1. Turunkan Berat Dengan Pantas

2. Kempiskan Perut Yang Dah Menggelebeh
3. Hilangkan Lemak Degil
4. Badan Kurus Dan Cantik
5. Badan Sihat Dan Cergas
6. Dapat Kawal Nafsu Makan
7. Boleh Sarung Baju Dan Seluar Lama
8. Pinggang Ramping Dan Langsing
9. Peha Dah Mengecil

 

Memperkenalkan SLIIMZGLOW (SG)...
Jus minuman dengan rasa raspberry yang sangat sedap bagi membantu TURUNKAN BERAT BADAN untuk tampil lebih langsing dan kurus dengan lebih MUDAH, SELAMAT & BERKESAN. Sangat sesuai untuk golongan lelaki dan wanita yang ingin KURUSKAN BADAN dengan formula eksklusif ini.

 
---------------------------------

APA SLIIMZGLOW (SG) NIE?

 

SLIIMZGLOW adalah jus minuman berasaskan gabungan 13 formulasi eksklusif yang sangat baik untuk menurunkan berat badan anda dan menikmati gaya kehidupan yang lebih sihat.

 


BONUS..! Jika anda boleh kuruskan badan dan pada masa yang sama dapat merawat kulit untuk menjadi lebih cerah dan cantik dengan hanya satu produk sahaja, bukankah ia lebih menarik? 

 
 
---------------------------------
 
 

APAKAH MANFAAT SLIIMZGLOW?

 

Formulasi SLIIMZGLOW membantu mengawal selera makan dan pembakaran kalori dalam badan melalui peningkatan kadar atau proses metabolisma. Ia turut meningkatkan kadar pencernaan karbohidrat dalam badan dan seimbangkan kadar gula dalam darah. Ia turut mengurangkan penyimpanan lemak dalam badan.

 
 
---------------------------------
 
 

13 FORMULASI PREMIUM LAGI EKSKLUSIF DI DALAM SLIIMZGLOW

 
 
 

7 BAHAN UTAMA YANG MEMBANTU DALAM PENURUNAN BERAT BADAN

 

1. RASPBERRY

Raspberry meningkatkan lipolysis (pecahan lemak), terutamanya dengan menjadikan sel-sel lebih sensitif terhadap kesan hormon pembakaran lemak. Ia menjadikan sel-sel lemak melepaskan lebih banyak hormon adiponectin. Adiponectin memainkan peranan dalam mengawal metabolisme dan tahap gula dalam darah.
 
Orang kurus mempunyai tahap adiponectin yang jauh lebih tinggi daripada orang yang berlebihan berat badan dan tahap peningkatan hormon ketika orang menurunkan berat badan. Kajian telah menunjukkan bahawa orang yang mempunyai tahap adiponectin yang rendah mempunyai risiko obesiti yang lebih tinggi.
 
Oleh itu, ia adalah penting untuk meningkatkan tahap adiponectin dengan cara semulajadi untuk membantu menurunkan berat badan dan menurunkan risiko banyak penyakit.
 
---------------------------------

 

2. GREEN COFFEE BEAN

Green Coffee Bean adalah biji kopi yang belum dibakar. Ia kaya dengan antioksidan dan sebatian farmakologi aktif. 2 daripadanya yang paling penting adalah Kafein dan Asid Chlorogenic.
 
Asid Chlorogenic dipercayai menjadi bahan aktif utama dalam Green Coffee Bean. Iaitu, bahan yang merangsang pembakaran lemak untuk membantu penurunan berat badan.

Asid Chlorogenic mengurangkan penyerapan karbohidrat dari saluran pencernaan ke dalam darah terutamanya selepas makan, meningkatkan metabolisme glukosa dan mengurangkan tekanan darah. Ini mungkin memberi faedah kepada orang yang berisiko tinggi diabetes dan penyakit jantung.
 
Fungsi antioksidan dalam badan pula adalah untuk menghalang radikal bebas. Radikal bebas boleh merosakkan sel-sel dan menyebabkan penyakit kanser dan kardiovaskular dalam jangka masa panjang.
 
---------------------------------

 

3. AFRICAN BUSH MANGO

African mango adalah nama lain untuk pokok Irvingia gabonensis, yang berasal dari Afrika Barat dan Tengah. Ia adalah pokok hutan liar yang menghasilkan buah yang mengandungi satu benih yang tinggi dengan lemak serat yang sihat.

Ia berkesan untuk membantu mengurangkan berat badan dan menyokong diet yang sihat. Selain berfungsi untuk mengurangkan selera makan dan mengawal rasa lapar, ia juga bertindak untuk mengatasi masalah “leptin resistance” atau rintangan leptin.
 
Leptin adalah hormon yang dihasilkan oleh sel-sel lemak di dalam badan. Ia dipanggil "hormon kenyang" kerana ia membantu memberikan isyarat kepada otak apabila kita mempunyai cukup tenaga yang tersimpan atau kenyang dan mengurangkan selera makan.
 
Secara mudahnya, bila hormon leptin tinggi, kita akan rasa kenyang dan tak nak makan banyak manakala bila hormon leptin rendah, kita akan mula rasa kelaparan dan akan mencari makanan.

Leptin tinggi jadi rasa kenyang.
Leptin rendah jadi lapar.

 Kaitan Hormon Leptin dengan Gemuk Dan Kurus
Memandangkan hormon leptin ini berada dalam sel lemak, maka secara logik akal adalah bila semakin banyak lemak dalam badan maka semakin tinggilah hormon leptin ini, betulkan?

Ya memang betul, semakin gemuk individu tersebut maka semakin tinggi hormon leptin ini. Tapi kenapa mereka susah nak kurus sedangkan hormon leptin banyak dalam badan?
Ini kerana mereka telah pun mengalami “leptin resistance” atau rintangan leptin.
 
Bagaimana “Leptin Resistance” atau Rintangan Leptin berkembang?
Individu yang mempunyai berat badan berlebihan/obesiti akan menghasilkan tahap leptin yang tinggi dan melepaskannya ke dalam sistem peredaran darah.
Reseptor leptin dalam hipotalamus dirangsang secara keterlaluan, yang menyebabkan kepekaan terhadap hormon ini semakin berkurangan. Hipotalamus ini menjadi rintangan terhadap kesan leptin dan akhirnya isyarat rasa kenyang tidak diaktifkan.
 
Hasilnya selera makan meningkat dan masih berasa lapar bahkan setelah makan banyak.
Rintangan leptin boleh menyebabkan terlalu banyak makan dan menyumbang kepada peningkatan berat badan dan obesiti. Ia juga boleh mengganggu metabolisme normal lemak dalam badan.
 
Sebagai tambahan, African Mango ini juga berfungsi untuk membantu mengawal tahap glukosa darah, terutamanya selepas makan. Ia bertindak sebagai "Penyekat Karbohidrat", menghalang pengambilan beberapa sumber glukosa dari saluran pencernaan.
 
Jadi secara ringkasnya, African Mango ini membantu:
1.     Membantu mengawal selera makan
2.     Meningkatkan kepekaan leptin & adiponectin
3.     Memperbaiki gula darah & kolesterol
---------------------------------

 

4. GARCINIA CAMBOGIA

Ekstrak khusus yang digunakan dalam garcinia cambogia dipanggil asid hydroxycitric (HCA) dan ia berfungsi dalam 2 cara dalam membantu penurunan berat badan:
 
1. Ia mengurangkan nafsu makan dengan meningkatkan tahap serotonin. Serotonin (5-hydroxytryptamine, 5-HT) adalah bahan kimia yang terdapat dalam tubuh manusia. Serotonin dikenali sebagai neurotransmitter - membawa isyarat kepada saraf, walaupun ada yang menganggap ia sebagai hormon. Tahap serotonin yang rendah lazimnya dikaitkan dengan kemurungan dan kebimbangan, yang mendorong ramai orang makan secara emosi. Oleh itu, apabila tahap serotonin meningkat, mood bertambah baik dan ia mengurangkan rangsangan untuk makan.

2. HCA menghentikan proses pembuatan lemak dalam tubuh dengan menghalang enzim utama yang dikenali sebagai citrate lyase yang diperlukan oleh badan untuk membuat lemak daripada karbohidrat. Ini membantu menurunkan kolesterol LDL atau "kolesterol jahat".
Kolesterol adalah bahan yang lembut seperti lemak yang terdapat dalam aliran darah dan dalam semua sel badan kita. Badan kita membuat semua kolesterol yang diperlukan. Kolesterol lipoprotein berkepekatan rendah (LDL, Low-density lipoprotein atau 'buruk') boleh bergabung dengan lemak dan bahan lain untuk membina dinding dalaman arteri anda. Arteri boleh menjadi tersumbat dan sempit, dan aliran darah berkurang. Lipoprotein berketumpatan tinggi (HDL, High-density lipoprotein atau 'baik') membawa kolesterol berbahaya dari arteri dan membantu melindungi anda daripada serangan jantung dan strok
 

 ---------------------------------

 

5. WHITE KIDNEY BEAN

Entrak White Kidney Bean bertindak sebagai penghalang karbohidrat dengan menghalang pencernaan karbohidrat oleh enzim amilase - proses yang menukarkan karbohidrat kepada gula ringkas yang boleh diserap ke dalam darah. Proses ini mengurangkan jumlah kalori berasaskan karbohidrat yang diserap dan ditukar menjadi lemak badan. Sistem pencernaan membuang sebahagian karbohidrat yang dicerna semasa pergerakan usus dan ini secara tidak langsung membantu mengurangkan berat badan dan saiz pinggang.

 

---------------------------------

 

6. GUARANA

Guarana (Paullinia cupana) adalah tumbuhan tropika yang terdapat di Brazil, yang telah digunakan untuk beribu-ribu tahun oleh puak-puak di Amazon untuk perubatan. Biji guarana terkenal dengan kandungan kafein tinggi mereka (3-7%), kira-kira dua kali ganda yang terdapat dalam biji kopi.

Kandungan kafein di dalam guarana merangsang pengeluaran hormon yang meningkatkan termogenesis iaitu keupayaan tubuh untuk membebaskan asid lemak dan menggunakannya dalam pembuatan tenaga. Ia dikatakan sebagai pemberi tenaga segera. Walau bagaimanapun, alkaloid xanthine lain (terutamanya theobromine) juga boleh menyumbang kepada hasil ini.
 
Kafein dan theobromine adalah perangsang sistem saraf pusat. Mereka meningkatkan kadar denyutan jantung dan metabolisme. Tindakan ini membawa kepada pembakaran lemak yang disimpan dalam otot.
 
Dengan cara ini, guarana berkesan untuk mengurangkan keletihan dan meningkatkan tumpuan minda. Ia memulihkan kewaspadaan dan meningkatkan prestasi. Semua ini memerlukan tenaga semula jadi yang disediakan dengan membakar apa-apa glukosa berlebihan dalam darah dan lemak yang tersimpan dalam badan.

Kafein dan theobromine juga merupakan agen diuretic – meningkatkan pengeluaran air kencing. Ini bermakna mereka menggalakkan kehilangan air di tubula buah pinggang dengan menghalang penyerapan semula dan mempercepatkan kehilangannya.
 
Dengan merangsang diuresis (proses pengeluaran urin / air kencing), guarana boleh menggalakkan penurunan berat badan pada orang yang mengalami edema dan sebahagian besarnya disebabkan oleh berat air.
 
Akhirnya, theobromine dalam guarana diketahui dapat menahan nafsu makan. Oleh itu, penggunaan guarana dapat mengurangkan penggunaan lebih banyak kalori.
 
Ringkasnya, guarana menggalakkan penurunan berat badan dengan:
• Menggerakkan lemak yang disimpan dan membakarnya sebagai tenaga untuk meningkatkan aktiviti stimulan dan termogenik
• Bertindak sebagai diuretik dan mempromosikan kehilangan air dari badan
• Mengurangkan selera makan dan mengurangkan pengambilan kalori ke dalam badan
 
---------------------------------

 

7. L-CARNITINE

Carnitine dikatakan merupakan pembakar lemak. Ia sebenarnya terdapat secara semula jadi di dalam tubuh kita dan juga boleh didapati dengan memakan daging, ikan, ayam dan sesetengah makanan bersusu. Carnitine membantu memindahkan asid lemak ke otot dan membakar lemak yang berlebihan itu.

 
---------------------------------
 
 
BONUS: 6 BAHAN UTAMA YANG MEMBANTU DALAM KESIHATAN & KECANTIKAN

 
1. VITAMIN-C
Menghasilkan struktur saluran darah yang baik dan membantu sistem aliran darah.
Membantu penghasilan kolagen yang melembabkan kulit dari dalam dan mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.
Mencerahkan kulit dari masalah jeragat dan tompok-tompok penuaan, membantu kelihatan lebih muda dan kulit lebih lembut.

---------------------------------

 

2. TOMATO

Meneutralkan permukaan kulit

Mengecilkan liang roma dan merawat jerawat

Membersihkan dan menyejukkan kulit serta badan

Mengurangkan masalah sakit kepala, letih, susah tidur, sakit sendi, masalah penghadaman dan sakit

---------------------------------

 

3. SAKURA

Membantu menghalang pembentukan sel kulit gelap

Terbukti secara saintifik membantu pembentukan kolagen untuk anti-penuaan

Mempunyai kandungan anti oksidan dan anti peradangan sehingga sangat baik dijadikan untuk perawatan kulit

Kaya dengan antioksidan yang meningkatkan keupayaan badan untuk menentang kerosakan oksidatif

---------------------------------

4. STEVIA

Membantu menurunkan tekanan darah

Pemanis semulajadi yang tidak mengandungi kalori

Membantu menurunkan dan mengimbangi paras gula dalam darah

 

5. APPLE STEM CELL

Anti-penuaan & anti-kedutan

Membantu penyingkiran toksin

Meningkatkan kadar metabolisma badan

Mengurangkan masalah keguguran rambut

Menganjal, melembabkan, mencerahkan kulit

---------------------------------

6. ARGAN STEM CELL

Menguatkan akar rambut

Anti-penuaan & anti-kedutan

Merangsang pembaharuan sel

Membantu merawat masalah kulit

Menyegarkan dan melembapkan kulit

Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.

Membantu membebaskan badan daripada radikal bebas yang berbahaya

---------------------------------
 
 
 
 
 

13 KELEBIHAN SLIIMZGLOW YANG ANDA PERLU TAHU...

 

1. Tidak perlu berlapar

2. Tidak perlu diet ketat

3. Tidak wajib bersenam

4. Kadar metabolisma tinggi

5. Membantu proses detox

6. Meningkatkan pembakaran lemak

7. Melancarkan proses pencernaan

8. Membantu mengawal paras kolesterol

9. 3x lebih pantas menurunkan berat badan

10. Meningkatkan & menambahkan tenaga

11. 3x lebih pantas dalam mengecilkan perut

12. Menjadikan kulit lebih cerah, lembab & halus

13. Merawat masalah kulit seperti jeragat, jerawat & kusam

 

 

Jadi... Teruskan usaha anda, jika mereka boleh.. pastinya ANDA juga BOLEH! YAKINLAH... Dan bertangguh itu tidak akan selesaikan masalah anda! Ramai lagi yang dah mencuba SLIIMZGLOW ini

 
 
 
 
---------------------------------

BERITA BAIK! Kini... Saya berikan anda PELUANG untuk mendapatkanya dan rasai sendiri kesan perubahan ketara yang sangat mengujakan seperti mereka... 

--------------------------------

 

Harga sebotol SLIIMZGLOW (275ml) ini adalah RM100, tapi ANDA TAK PERLU BAYAR dengan harga ini! Kami nak bagi anda harga yang sangat SANGAT SPECIAL.

 

*Cukup untuk penggunaan untuk 30 hari, bergantung ikut cara penggunaan

 
 
 
--------------------------------
 
 
*Cukup untuk penggunaan untuk 15hari, bergantung ikut cara penggunaan
 
 
 
 
---------------------------------
 

Boleh juga hubungi kami melalui Telefon/SMS di talian

+60133644144

atau  melalui WhatsApp

 
---------------------------------
 
 
 
 
 
---------------------------------
 

Soalan Lazim (FAQ)


Bagaimana cara pengambilan ubat/produk SLIIMZGlow?
1. Minum 2 sudu (10ml) sebelum sarapan dan 2 sudu (10ml) sebelum makan malam
2. Minum air masak sekurang-kurangnya 2-3 liter sehari

3. Elakkan pengambilan air manis atau bergula selepas jam 8 malam

4. Amalkan secara konsisten

 

Berapa cepat saya boleh turunkan berat badan saya?
Kesan kurus dengan selamat dan berkesan ini adalah berbeza bagi setiap individu.

 
Bagaimana ubat/produk SLIIMZGlow ni berfungsi?
Ubat/Produk SLIIMZGlow berfungsi membakar lemak/glukos dalam badan dan menghalang pembentukan lemak baru. Dengan bahan aktif ubat/produk SLIIMZGlow, ia menyekat selera makan tanpa menjadikan anda berasa lapar. Dengan cara ini, anda akan kurus dengan selamat dan berkesan.

 

Adakah ubat/produk SLIIMZGlow selamat dimakan?
SLIIMZGlow adalah ubat/produk yang hanya mengunakan campuran bahan terpilih tanpa ada campuran bahan terlarang, selamat untuk dimakan dan ada kelulusan KKM.

Ubat/Produk SLIIMZGlow ada kesan sampingan tak?

Ubat/produk kurus selamat SLIIMZGlow tiada kesan sampingan seperti jantung berdegup kencang, rasa berdebar-debar, pening atau sakit kepala, cirit birit melampau dan sebagainya.

 

Perlukah pantang makan dengan ubat/produk SLIIMZGlow?
Tidak perlu. Cuma amalkan permakanan sihat untuk mendapatkan kesan yang lebih cepat dan ketara. Kami menyarakan agar anda mengikuti pelan permakanan yang kami berikan untuk jadi kurus dengan selamat dan berkesan

 

Siapa yang boleh makan ubat/produk SLIIMZGlow?
Perempuan dan lelaki bermula dari umur 16 tahun.

 

Siapa yang tidak sesuai mengambil ubat/produk SLIIMZGlow?
1. Perempuan hamil

2. Ibu berpantang
3. Ibu yang menyusukan anak 
4. Pesakit buah pinggang dan juga pesakit darah tinggi atau pesakit kronik yang dalam pemantauan doktor
5. Pesakit yang perlu pemantauan doktor

** Disclaimer : Kami tidak akan bertanggungjawab jika anda yang berada dalam kategori di atas mengambil produk SLIIMZGlow

 

1 Botol ubat/produk SLIIMZGlow tahan berapa lama?
1 botol ubat/produk SLIIMZGlow adalah 275ml.
Cukup untuk penggunaan 15 hari

 

Apakah status ubat/produk SLIIMZGlow?
Ubat/Produk SLIIMZGlow hanya menggunakan menggunakan produk natural dan boleh digunakan tanpa was-was.

 

Bolehkah saya berhenti ambil ubat/produk kurus badan SLIIMZGlow selepas dah kurus?
Tiada masalah. Selepas anda kurus dengan selamat dan berkesan dengan SLIIMZGlow. Berat anda tidak akan naik semula sekiranya anda menjaga permakanan dan amalkan gaya hidup sihat.

 
 
 
---------------------------------
 Hubungi kami melalui Telefon/SMS di 
 
 
 

+60133644144

 
 
 

atau  WhatsApp 

 
 
 
 
 

atau email  sales.skiinz@gmail.com

 
 
 

Copyright ©2017 SKIINZ, All Rights Reserved.
Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini


Hit counter: 5268